هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

حس بدی است
خودت رامسبب
گریہ های شبانہ کسی بدانی...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۷
    دل
  • ۹۷/۱۱/۲۳
    :/"
پیوندهای روزانه

هرچی صلاحه

رابطمون خوب شده

مث قبلناا

ولی بازم کاراش ازارم میده

شب ساعت۹/۳۰میاد...

جواد زنگ میزنع بعد اینک شامشو خورد میرع بیرون تا ساعت یک یک و نیم...

میدونع خوشم نمیاد ولی ب خودش نمیگیرع....

اونروز یع الوچه رو از دم در انداخت خورد ب دستم خخخ واقعن دیونس خخخ


واسه ابجی یه کیسه الوچه اورده بود

امروز باهاش حرف زدم گفتم دلخورم

فک کرد بخاطر اینکه الوچه رو انداخته طرفمه

بعدشم فکر کرد که چون واسه ابجی الوچه اورده و واس من نیاورده ناراحتم از خنده مردم 

گفتم مگه من بچم اخههه....

خدا اخرشو بخیر کنه

امشب دعا نمیکنم باهم باشیم دعا میکنم هرچی صلاحمونه بشه...