هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

حس بدی است
خودت رامسبب
گریہ های شبانہ کسی بدانی...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۷
    دل
  • ۹۷/۱۱/۲۳
    :/"
پیوندهای روزانه

از دوست داشتن زیاد حساس شدهــ....

یه حس بدی دارم

نمیدونم چرا همش دلشوره دارم

حس میکنم عاقبت خوبی در پیش نیس

همش به فکرشم!!نگرانشم...

میدونی میترسم باز واسه خودش فکر و خیال کنه باز ضربه بخوره

واقعنی عصبی شده!!یه لحظه عصبانی میشه بعد دو دیقه انگار نه انگار ک عصبانی بوده

میدونم خیلی دوسم داره...انگا از دوست داشتن زیاد یـ جوری شده

خیلی زود با حرفام قانع میشه!!

وقتی هم ک میبینه ازحرفم دست نمیکشم میگه باش هرچی تو بگی وهرکاری میخای بکن ولی فقد مال من باش....

اون حتی از فکر اینکه یکی دگه بهم دست بزنه عصبانی میشه ...


باید اروم اروم رو اخلاقاش کار کنم ...

فک میکنم وابستگیش نسبت بهم کمتر شده!!این خوبه واسش :))

نمیدونم سر درگمم ... کاش اتفاق بدی نیفته ....خداجونم ب امید خودت!!بقیشو خودت درست کن