هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

حس بدی است
خودت رامسبب
گریہ های شبانہ کسی بدانی...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۷
    دل
  • ۹۷/۱۱/۲۳
    :/"
پیوندهای روزانه

اراامش سلااام:)

دیشبو باهاش حرفیدم

قرار شد مثل قبلنا باهم صمیمی باشیم

گفتم فقط ی راه واسه جبران گذشته هس!!اونم انک از صفر شروع کنیم!!اینطوری اگه بعدن دوباره ازم درخواستتو بکنی میتونم بهش فکر کنم

اولش قبول نمیکرد...بعدن خود ب خود قبول کرد...بهش گفتم داداش دار شدم خیلی عصبانی شد اونم بعدش گفتم ک خودش ادم داره یکم خیالش راحت شد

واسه سحری کشوندمش خونه...واااای یه سوسکو اورد گذاشت رو گوشی 😣😣

قول دادم تلافیشو دربیارم

گف تو دختر زندگی هستی😂😂گف دختر باید از سوسک بترسه و اقاش بگع وعاغاش ازش بوس بگیرع

منم گفتم دیگع برم  کم کم داریم+18میریم..اونم گف خودم سوسکو میندازم جلو پات تا بوسو ازت بگیرم..من دیونع اون بوسمم....چیزی نگفتم


الان کمی اروم میشم:)