هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

حس بدی است
خودت رامسبب
گریہ های شبانہ کسی بدانی...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۷
    دل
  • ۹۷/۱۱/۲۳
    :/"
پیوندهای روزانه

دیــشب مثل قبلناا

 خعلی وق بود باهاش نحرفیدع بودم ...دیشب باهاش حرفیدم!!عادی مث همیشع و رابطع عادی ک قبلن داشتیم!!دوباره گوشیش خراب شدع..نرگس از دستش افتادع تو اب !!

از حق نگذریم دلم واسش تنگ بود!!چن وق بود خعلی ذهنمو مشغول کردع بود 

خیلی سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نخای باهاش باشی!واقعن دوسش دارم ولی ازش دل زده شدمم،،کاراش و مخصوصن حرفاش دل زدم کرد !

این روزا خیلی بافکرش درگیر بودم ولیی هیچوق نمیخام...


بازم گف منتظرم و الان جواب نده و فردا صب جواب بده ولی من همونجا نه رو گفتم بهش:/


واای از دل درد دارم میمیرممم احح خاک تو سر خاله پری://