هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

خودمـــو خاطــراتشــــ....

هـــــیـٰـــــســــْـتـــْریــــــٰکـــــــ

حس بدی است
خودت رامسبب
گریہ های شبانہ کسی بدانی...

آخرین مطالب
  • ۹۸/۰۵/۰۷
    دل
  • ۹۷/۱۱/۲۳
    :/"
پیوندهای روزانه

دروغاش

خدا یکی رو بفرس فردا ب جا من امتحان بده!!


ممنون 


امروزم طبق معمول بعد حموم سردرد داشتم من نمیدونم با این وضعم چرا نمی میمیرم دیگ خانوادمم اینقد نگران نکنم اونم وقتی دیشب ساعت۲جوابشو دادم تعجب کرد ک چرا بیدارم


من نمیدونم این چ کات کردنیه ک اون هر شب اس میده !!منم از هزار تا اس۳-۴تاشو ب زور جواب میدم


++خو وقتی یکیو مجبور ب کات کنی همین میشه


+خوو ب من چ میخاس خودشو اصلاح کنه جونمو ب لبم رسوند این مدت حالا عاغا پشیمونه وقتی منو شکست وقتی ک دیگ راهی واس برگشت نزاشت!!


بهم قول داد شبوبیرون نره اما ی اس اشتباهی ک واس جواد میخاس بفرسه واس من فرستاد ک جواد شب جایی نرو میام اونجا بعدش معذرت خاهی کرد ک اشتباهیه ینی کاملن نگرانی رو از حرفاش فهمیدم!!منم گفتم ن اتفاقن خوب شد اشتبا فرستادی فهمیدم ک هنوزم همونی!!


دیگ از قلبم ک رفته کم کم داره از چشامم میفته با دروغاش://